Húsvéti képeslapok és locsolóversek

húsvéti tojás

Büdös ez a kölni,
Szabad-e fröcskölni?

Én verset nem tudok,
azt mondjanak a kicsik,
Én csak azért jöttem,
hogy igyunk egy kicsit!

Egy gondolat bánt engemet:
Elfeledtem a versemet.


húsvét

Nadrágomban locsolóm,
Kölnivíz van benne,
Hogyha most elővenném,
Nagy röhögés lenne!

Józsi vagyok, szép és laza
Locsoljak vagy menjek haza?

Falu végén templom,
Locsoljak-e, nemtom!


husveti baba nyul

Az én locsolómra
Két tojás van festve!
Hogyha azzal meglocsollak,
Elmehetsz majd GYES-re!

Öntözzük, öntözzük,
Hadd legyen frissecske!
Így lesz a leányból
Szép, piros menyecske!



húsvét képeslap

Erdőn-mezőn nyitott szemmel,
sok virágra lel az ember.
Én most őket megöntözöm,
Piros tojást megköszönöm.

Kék az ibolya, kék az ég,
Kék a tököm, mi kell még? Locsolhatok?




hímes tojás

Ajtófélfán szaros gatya,
Meglocsollak büdös banya..

Árok partján döglött ló,
Én vagyok a locsoló!

Kell a francnak piros tojás,
Ide a pénzt, gyerünk, futás!




húsvéti ünnep

Sivatagban él a teve,
Locsolkodni jöttem, hehe!

Nadrágomban kis locsoló,
Tojás is van benne!
Ha én azt most elővenném,
Meglepetés lenne!